Заміна муфти компресора кондиціонера
Компресор автомобільного кондиціонера запускається через жорстку ремінну передачу від колінчастого вала двигуна. Шків компресора постійно перебуває у русі. Постійно тримати включеним агрегат не варто, так як він для своєї роботи споживає чималу кількість енергії. Крім того, постійна робота призводить до передчасного зносу системи. Тому автокондиціонери функціонують у двох основних режимах: стан холостого холоду і робочий стан. Призначення муфти компресора кондиціонера - це перемикання між цими двома положеннями.
Механічна муфта
Чому в автокондиціонер актуально ставити механічну муфту, а не програмувати на електриці, адже саме так працюють домашні кондиціонери та холодильне обладнання? До того ж, на електриці компресор міг би працювати постійно в не залежності від режиму їзди самого автомобіля. Справа в тому, що компресор споживає для своєї нормальної роботи кілька кіловат, не один генератор не зможе подолати таку завантаженість. У цьому випадку знадобиться ще один більш потужний додатковий генератор. Тому з економічної точки зору це не має сенсу. Перехід механічної енергії в електричну, а потім знову в механічну призводить до серйозного падіння ККД. Однак, існують компресори гібридних двигунів, які не мають шківа і працюють за рахунок електромотора. І там дійсно не потрібна електромагнітна муфта.
З чого складається і як працює муфта компресора кондиціонера?
Склад і принципи роботи муфти компресора кондиціонера.
Муфта кондиціонера складається з електромагніту, шківа і притискного диска. Принцип роботи полягає в наступних етапах. При вимкненому кондиціонері є простір між шківом і притискним диском. При включеному стані - утворюється магнітне поле, в результаті чого відбувається притягання притискного диска до шківа. Притискний диск і шків починають працювати разом, що призводить в дію поршні і вал компресора. Магнітне поле зникає при вимкненні електромагніту.
Два інших типи компресорів:
Компресори постійної дії
Функція муфти постійної дії демпфірування навантажень через спеціальні гумові вставки, механічно вал компресора не відключається, він постійно перебувати в русі. Існує ще додатковий клапан, який відповідає за включення поршнів на повну потужність, він перерозподіляє потік фреону, направляючи його зі стану холодного холоду в робочий стан.
Електричні компресори
компресорі не оснащені муфтою і шківом. Вони мають такий же принцип роботи, як і компресори в домашньому холодильнику. У них вбудований електромотор, який і призводить агрегат в дію. Електричні компресори встановлюють в автомобілі з гібридним двигуном, вони дуже надійні і прослужать багато років.
Провести якісний ремонт автомобільних кондиціонерів, а також Заправка автомобільного кондиціонера в Вінниці ви можете звернувшись до фахівців компанії «Автокондиціонер».